poniedziałek, 29 maja 2017

Na komunię

Ten tydzień upłynie nam pod hasłem narzędzia. 
Nawet się nie zastanawiam, z ilu i jakich narzędzi korzystam, po prostu robię, tworzę, wymyślam :)
Ale jakby się tak zastanowić, to na pewno nie mogę się obejść bez gilotyny i nożyczek, wykrojniki też bardzo ułatwiają sprawę :) 
Czasami sięgam też po dziurkacze, choć przyznam, 
że od kiedy mam Big Shota, to jakoś o nich zapominam. 
Mam jednak swój ulubiony, który zawsze znajduje się w zasięgu ręki. Zerknijcie proszę, co proponuje nasz dział narzędzia i akcesoria, od czasu do czasu warto uzupełnić nasze zasoby :)
Dziś dwie proste kartki komunijne





Co wykorzystałam?
      

Słonecznego i twórczego tygodnia :)

2 komentarze:

  1. Oj to prawda, ja odkąd mam maszynkę też o dziurkaczach zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja mam też fazy na kartki bez maszynki :) poszarpię, potargam i zawsze coś wyprodukuję :)

      Usuń