piątek, 26 maja 2017

Metryczka z filcu


Witajcie kochani.
W tym tygodniu przygotowałam coś dla Was z filcu. Będzie to taka mała odskocznia od papieru, kartek, boxów i pudełek.
Inspiracja jaką Wam dzisiaj pokarzę należała do dużych rozmiarowo projektów, a co za tym idzie również i czasochłonnych. 
Z racji tego, że zdjęcia robione były późną nocą, nie odzwierciedlają one efektu. Musicie mi uwierzyć na słowo, że miarka wyszła pięknie i dumnie już wisi na ścianie.






Strasznie było ciężko uszyć tak duży projekt, dlatego też musiałam łączyć ze sobą poszczególne elementy.


Całość została podszyta na kartonie kraftowym.


W tym tygodniu w NOWOŚCIACH mamy dwie najnowsze kolekcje UHK Gallery, pudry do embosingu, nagrzewnice, pasty szklane oraz całą masę kwiatków WOC.
Zapraszam na zakupy.

Pozdrawiam MargoLa

2 komentarze:

  1. Tu nawet nie trzeba wierzyć na słowo, bo od razu widać że metryczka jest piękna. Świetny pomysł, świetna realizacja, ja jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... Oj tak trzeba się było nagimnastykować, żeby ją uszyć, ale efekt końcowy wynagrodził mój trud ;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za ciepłe słowa :)

      Usuń