poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Raz na ludowo

W sierpniu rzucamy Wam hasło: baw się z nami kolorami!
Półmetek wakacji, z pogodą różnie bywało, więc niech na naszym blogu zrobi się w tym miesiącu kolorowo.
Ten tydzień to żółty i pomarańczowy, co nie oznacza, że nasze prace będą monochromatyczne. W tym tygodniu pojawią się właśnie te barwy, ale połączone z innymi.
Ja wybrałam ludowe elementy w kolorach żółto-pomarańczowo-czerwonych i połączyłam je z moim ulubionym kolorem - czarnym. Popróbowałam swych sił w decoupage, wytrawne dekupażystki niech lepiej przymkną oko lub założą różowe okulary :)
Mimo pewnych niedoskonałości, z których zdaję sobie sprawę, jestem ze skrzyneczki zadowolona. Lakierowałam, lakierowałam i lakierowałam, zależało mi na wieku, boki celowo zostawiłam lekko chropowate, spod farby wyzierały nawet słoje. Złocenia wykonałam pasta pozłotniczą Renesansu - cudowna rzecz :)




 W naszym sklepie znajdziecie spory wybór różnych serwetek, a co poza tym?
    
Miłego tygodnia pełnego ciepłych barw :)




4 komentarze:

  1. uwielbiam takie folkowe klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam, że nie, a jednak okazało się, że tak. Dobrze, że zdecydowałam się na czarny kolor skrzynki.

      Usuń
  2. Piękny efekt. Mam podobny motyw i jakoś nie mogę sie ze niego zabrać, a bardzo urokliwy jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja za folkowymi elementami nie przepadam, ale razem z kubeczkami (również z motywem ludowym) skrzynka powędrowała za ocean, więc miało być tak ludowo, swojsko i przyznam, że efekt tez mi się spodobał, choć zdaje sobie sprawę z moich dekupażowych braków :)

      Usuń