piątek, 4 sierpnia 2017

Zawieszki na alkohol


Witajcie.
Dzisiaj jest tak piękna pogoda, że szkoda by było Wam zawracać głowę, dlatego też mój post będzie tym razem wyjątkowo bardzo krótki.
Kartonów ARGO używam bardzo często. Myślę, że Wy również ich używacie, czasami nawet nie macie  świadomości, że papier, z którego korzystacie jest właśnie tej firmy.
Dzisiaj pokażę Wam zawieszki na alkohol, które wykonałam już jakiś czas temu.




Wykorzystałam różowy karton metaliczny, który świetnie się skomponował z bielą i perłami.


 Wszystkie elementy przyklejałam za pomocą kleju Aleene's, który nie tylko świetnie trzyma, ale również i bardzo szybko schnie.


W tym tygodniu na naszych półkach mamy trochę nowości, a wśród nich dodatki papierowe StudioLight, klej bambino, taśmy magnetyczne, które rewelacyjnie trzymają  (sprawdziłam osobiście), koperty kwadratowe i kilka innych ciekawych rzeczy.

Pozdrawiam serdecznie
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz