piątek, 18 sierpnia 2017

Niebieski komplet na 45 rocznicę święceń kapłańskich


Witajcie.
W tym tygodniu kolorem przewodnim w naszych pracach jest kolor niebieski.
Osobiście nie za bardzo lubię ten kolor, aczkolwiek zaczynam się do niego powoli przekonywać.
Przygotowałam dla Was kartkę w pudełku na rocznicę święceń kapłańskich. Oczywiście do jej wykonania użyłam papieru UHK Gallery. Uwielbiam papiery tej firmy, już nawet nie chodzi o ich jakość czy grubość, ale o uniwersalność. Nadają się bowiem świetnie do wielu różnorodnych inspiracji.




Odkąd w mojej pracowni zagościł dziurkacz narożnikowy większość moich kartek i pudełek zyskuje zaokrąglone rogi. Zbzikowałam wręcz na tym punkcie ;)
W centralnej części kartki znajdziecie krzyż z tektury firmy Miszmasz Papierowy, który został przeze mnie pomalowany białym gesso.



Całość kompozycji domykają drobne kwiatuszki WOC.



Karteczka została zamknięta w pudełku.


W tym tygodniu na naszych półkach pojawiły się artykuły dla miłośników DECUPAGU - pędzle ASTRA, pędzle gąbkowe, klej do decupagu z werniksem i taśmy dwustronne.
Zapraszamy:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz