piątek, 11 sierpnia 2017

Ślubne pudełko z tortem


Żółty, niebieski i szary... dzisiaj te kolory dominują w mojej pracy.
I choć mogłoby się wydawać, że barwy te zupełnie do siebie nie pasują, okazało się, że przy dołożeniu różu i zieleni wszystko ze sobą rewelacyjnie współgra.
Pudełko, które na dzisiaj dla Was przygotowałam posiada wiele elementów wyciętych ręcznie m.in. autko i ryba, którą złożyłam z kilku wykrojników.


Na pierwszy plan wysuwają się tutaj oczywiście kolory, ale również i kwiaty. O tych ostatnich powiem troszkę później. Jeśli chodzi zaś o papiery to dzisiaj byłam wierna firmie UHK Gallery i kolekcjom MISTY MORNING oraz PROVENCE AQUARTIUS.



W centrum pudełka stoi tort ozdobiony własnoręcznie wykonanymi kwiatami z pianki. Ich środki wykonałam za pomocą stempla CREAlies, który od dłuższego już czasu jest przeze mnie używany w tym celu. Do tego dochodzi jeszcze perełka i kwiatuszek gotowy.




Na bocznych ściankach znajdują się życzenia. Tym razem nie ma kieszeni na pieniążki.



Ze sklepu użyłam jeszcze...


 W tym tygodniu na naszych półkach pojawiła się zimowa kolekcja C&Y, którą możecie nabyć w bardzo promocyjnej cenie - 2 zł za arkusz. Zapraszam więc na zakupy, bo warto ;)

Życzę słonecznego weekendu
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz