piątek, 15 grudnia 2017

Aniołowa zawieszka na choinkę


Witajcie w tym tygodniu po raz drugi.
Po raz drugi też przygotowałam dla Was inspirację z foamiranem. Jakoś mi z nim nie po drodze. Denerwuje mnie to podgrzewanie i skręcanie. Dałam jednak radę i wykonałam czerwoną poinsecję.
Na koniec się jednak zawiodłam bo zapodziałam biały brokat  i nie mogłam jej wykończyć tak jak bym chciała, ale ważne że jest.
Oczywiście nie byłabym sobą jakbym nie połączyła pianki z innym materiałem. Tym razem jest to filc. I w taki oto sposób powstał anioł trzymający gwiazdę ;)




Może kwiatek jest troszeczkę za duży, ale musicie mi wybaczyć. 
W tym wypadku liczą się dobre chęci ;)



Nowości w tym tygodniu nie mamy zbyt wiele, bo szefowa jak każdy z nasz zresztą jest mocno zapracowana i uzupełnia towary ;) Pomimo to zapraszam do naszego sklepu.
Pozdrawiam








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz