środa, 13 grudnia 2017

Kartka z foamiranowymi kwiatami :)

Witajcie Kochani:)
W tym tygodniu inspirujemy z pianką zwaną foamiranem. Większości z Was kojarzy ją
jako materiał do tworzenia fantastycznych kwiatów. I ja w tym celu jej używam.
 Najpierw wycinam sobie płatki, nożyczkami czy też za pomocą wykrojnika, następnie podgrzewam żelazkiem i w rękach nadaję im pożądany kształt. Sklejam kilka płatków, dodaję dżet lub pręciki i kwiatek gotowy. 

 A teraz zapraszam na zdjęcia kartki z kwiatkami z foamiranu:) Jeden z niech ten największy otrzymałam od koleżanki:) dwa pozostałe uzupełniające kompozycję to już moje dzieła.














Wykorzystałam  materiały ze sklepu:










                                                                                          Pozdrawiam Renata
                                                                                            ( karteluszkowo)








2 komentarze:

  1. Cudne kwiaty i pięknie wymediwana praca! Mi zawsze gdzieś te media umykają... Posypki, brokaty, mikrokulki owszem, ale o tym, aby na pracę nałożyć np. maskę czy dodać kilka stempli zawsze przypominam sobie po nie w czasie ^ ^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ale ten najpiękniejszy nie mój, dostałam od mistrzyni tworzenia kwiatów z foamiranu:) Stemple możesz dodać gdy praca już gotowa,ja zazwyczaj tak robię, gorzej maska, choć czasem gdy zupełnie znika pod kolejnymi warstwami używam jeszcze na końcu:)

      Usuń