niedziela, 17 grudnia 2017

Krystynas gościnnie

Witamy w przedświąteczną niedzielę

Dzisiaj zawitał do nas gość
Krystynas



Krysia wygrała nasze #25 wyzwanie - Warstwy Kwiaty Koronki
Zwycięską pracę możecie zobaczyć TUTAJ

Zapraszamy więc na spotkanie :)


Witajcie.

Dziękuję za zaproszenie, jest mi ogromnie miło gościć tutaj na blogu jako Gościnna Projektantka.

Nazywam się Krystyna i od 6  lat prowadzę bloga
„Krystynas i jej papierowy świat”
na którym prezentuję głównie kartki i  exploding box'y,
choć z przyjemnością sięgam również do innych form scrapowych.  

Moje kartkowe prace powstają zazwyczaj w sposób bardzo uporządkowany - taki „od linijki”. Lubię również tworzyć prace czyste
i przejrzyste z niewielką ilością dodatków.
Oczywiście  uwielbiam wyzwania – dla mnie to nieskończone źródło inspiracji.

Dziś w ramach inspiracji i odmiany od zwykłych kartek zapraszam do obejrzenia pracy w wyjątkowej formie, którą przygotowałam na bazie Magic Book z Eco Scrapbooking - stanowi ono piękną oprawę ślubnych życzeń.



Wykorzystałam również przepiękną i romantyczną kolekcję papierów „Lavender Date”   z Laserowe Love,
a całość ozdobiłam kwiatkami z
Wild Orchid Crafts.



Dziewczyny dziękuję za gościnę, a wszystkich czytelników bloga serdecznie pozdrawiam w ten przedświąteczny czas.
Radosnego, pełnego ciepła i miłości oczekiwania na Święta Bożego Narodzenia.

Krystyna/Krystynas


My również dziękujemy za odwiedziny i przygotowanie pięknej pracy.
Zapraszamy do kolejnych wyzwań


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz