poniedziałek, 15 stycznia 2018

Urodzinowe pudełeczko po Litewsku


Witajcie.
W tym tygodniu pracujemy z masami plastycznymi, co prawda dawno z nich nie korzystałam, ale warto było do nich powrócić.
Ostatnio miałam przyjemność wykonać dwa exploding boxy, które powędrowały na Litwę. Oczywiście wszystkie wpisy w środku są w tym właśnie języku. Dzisiaj pokażę Wam jedno z pudełeczek. Jest to box urodzinowy, które w całości wykonałam z papierów Laserowe Love. Przy okazji zdradzę Wam, że na naszych półkach pojawiła się kolejna, dziecięca kolekcja tej firmy. Warto więc rzucić na nią okiem. Charakteryzuje ją piękne, dziecięce wzornictwo i kolorystyka.







W centrum pudełeczka znajduje się kosz po brzegi wypełniony kwiatami. Pochodzi on z firmy EgoCraft.pl
Bardzo spodobał mi się jego wygląd - prosty i delikatny, a jego finezyjne ażurowe ścianki nadają mu elegancji i kunsztu.
Tekturkę bardzo łatwo i szybko się skleja. Mi zajęło to ok 5 min, może nawet trochę mniej ;)



Oczywiście zgodnie z tematyką tego tygodnia inspiracji nie mogło zabraknąć u mnie mas plastycznych. Tym razem postawiłam na masę FILMO - bardzo delikatną, elastyczną i lekką.
Odlewy z niej wykonane wychodzą idealne. Za jej pomocą powstały dwa motyle oraz kokarda.





Na dzisiaj to już wszystko. Zapraszam Was na kolejne inspiracje z masami. Na pewno będzie ciekawie. Pozdrawiam serdecznie
MargoLa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz