piątek, 12 sierpnia 2016

Zawieszki na prezenty w kształcie serca


Witajcie.
Coraz częściej modne są przyjęcia urodzinowe, na których zaproszeni goście dostają skromne podarunki od  solenizanta.
Do takich właśnie podarunków miałam przyjemność przygotować zawieszki.
Co prawda było to jakiś czas temu, ale zawieszki zostały przygotowane z papierów UHK Gallery więc postanowiłam Wam je dzisiaj pokazać.




Kształt serca wycięłam z kartonu PakaMaka wykrojnikiem Nellie's i choć jest to dość stary wzór i dawno wyszedł już z mody bardzo go lubię i używam w wielu projektach. Jeśli zaś chodzi o sam karton to tyle razy go już polecałam, że dziś sobie daruję. Myślę, że broni sam siebie i nie trzeba go zachwalać. Powiem tylko, że jest on dostępny w dwóch rozmiarach 30x30 cm i w formacie A4.







Drugą warstwę zawieszki stanowi serce wycięte z arkusza CELEBRATION - KWIECIEŃ UHK Gallery.
Jest to piękny, bardzo delikatny papier, przez co idealnie nadaje się na projekty z różnych okazji. Świetnie się szarpie i drze, rewelacyjnie poddaje mediom. Czego chcieć więcej ?!


Kwiatki wycięłam z białego papieru czerpanego, który następnie potraktowałam mgiełką samoróbką. Na półkach naszego sklepu znajduje się kilka rodzai tegoż papieru. Jest on bardzo dobry jakościowo, nie rozrywa się pod wpływem obróbki i świetnie się z nim pracuje. Samego kwiatka natomiast wycięłam wykrojnikiem MARIANNE DESIGN Flower Doily, który jest kolejnym moim udanym zakupem. Wykrojnik ten bowiem składa się z pięknej ażurowej serwetki, koła i dwóch kwiatuszków różnej wielkości. Wszystko się świetnie wycina i wytłacza, na prawdę obawiałam się, że będzie z tym problem, a tu taka miła niespodzianka.




 Na koniec jeszcze kokardka ze sznurka lnianego oraz kilka perełek i zawieszki gotowe.



Prosta i efektowna :)
A tak wygląda zawieszka w towarzystwie zaproszenia na tę samą imprezę.



Powoli zaczynam się przekonywać, że nie zawsze piękne musi oznaczać bogate w warstwy i wszelkiego rodzaju dodatki. Pięknem może być, a nawet jest często prostota, która wcale nie przychodzi nam łatwo ;)
Takim oto akcentem kończę moje dzisiejsze wywody. Życzę Wam ciepłego i bogatego w słońce i przygody weekendu.
Buziaki - MargoLa



2 komentarze:

  1. Cudowne serduszkowe zawieszki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Fakt pięknie się prezentowały na prezentach. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń