czwartek, 26 listopada 2020

Dzwonki na choinkę

 Witajcie!

U mnie święta idą pełną parą. 

Ostatnio zobaczyłam w sklepie zestaw dzwonków z Artistiko do mediowania.

Pomyślałam sobie... idealne zawieszki na tegoroczną choinkę!

Zagessowałam, przykleiłam jakieś resztki z zeszłorocznych świątecznych tekturek.

Wszystko zabezpieczyłam ponownie gesso i posmarowałam klejem. 

Całość oprószyłam brokatem, ten mieniący "Paula opalizujący" uwielbiam najbardziej. 

W między czasie wycięłam kwiatki maluszki z wykrojnika Craft Passion. 

Choć nie jest typowo świąteczny to przy odrobinie chęci spełnił swoje zadanie <3 

Do ich wykonania użyłam resztki świątecznych papierów ze Stamperii, do tego oszronione 

pręciki oraz brokat i kwiatki gotowe. 

Tył także ozdobiłam żeby niebyło pusto.





Do wykonania dzwonków użyłam:








Do usłyszenia!















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz