środa, 25 listopada 2020

Świąteczne pudełeczka podarunkowe

 Cześć!

Tu Ula ze Scrapu-Craft. Chciałabym Wam dzisiaj pokazać mój sposób na pakowanie świątecznych prezentów. Przygotowałam dwa pudełeczka, które będą idealne na niewielkie drobiazgi, a które z pewnością nadadzą każdemu upominkowi wyjątkowego charakteru. Ponadto będą świetną ozdobą pod świątecznym drzewkiem.


Pierwsze z pudełeczek przygotowałam na craftowej bazie, z użyciem ciepłej czerwieni oraz klimatycznych deseczek. Kompozycję na wieczku oparłam na poinsecji z papieru, malowanej akwarelą w płynie od Renesans. Listki wycięłam z najnowszego papieru Craft and You Designe. Użyłam także świątecznych naklejek od Mintay Papers.


Drugie z pudełeczek powstało na białej bazie. Tutaj postawiłam na kolekcję papierów Winter in Avonlea od UHK Gallery. Całość utrzymana w biało-niebieskiej kolorystyce, przełamana ciepłym kolorem kawy z mlekiem. Biała poinsecja została wykonana z kalki technicznej oraz tiulu.

Ze sklepu wykorzystałam: 




Ufff. Niezły misz-masz. Ale kto mnie zna, ten wie że uwielbiam łączyć ze sobą różne kolekcje i różnych producentów. Myślę że wychodzą z tego bardzo fajne połączenia.

Pozdrawiam,

Ula Piątkowska

2 komentarze:

  1. Przepiękne inspiracje :) Pudełeczka wyglądają ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pudełeczka. Pięknie zapakujesz prezenty. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń