wtorek, 17 listopada 2020

Kosmiczne świecidełka czyli kartka świąteczna

 Witajcie

w tym tygodniu chcemy Wam pokazać cudeńka, które Sklep Od A do Zet ma w swoim dziale: "kryształki i perły". Zwykle tych dodatków używamy po to, aby urozmaicić pracę, podkreślić jakiś element, rozświetlić, dodać blasku...a gdyby tak te elementy stały się zasadniczą częścią pracy? Jakby to było?

Takie właśnie pytanie sobie zadałam i postawiłam cel tworząc poniższa karteczkę świąteczną:


Karteczkę sporządziłam w dwóch kolorach: granatowym i srebrnym. Bieli jest niewiele, ot tyle tylko, żeby nieco rozjaśnić kompozycję. 

Podstawą pracy stał się papier od @Stamperia-Cosmos



a dodałam do niego:


widzicie je w środkach kwiatków poisencji


Kryształki "malinki" są przezroczyste z odrobiną srebrnej nuty i "rozsiały się" (a to bestyje jedne) po kartce


białe perły z tego zestawu podkreślają granat papieru...przynajmniej moim, skromnym, zdaniem:-)


Natomiast te koraliki nawleczone na srebrny drucik tworzą urocze, malutkie kwiatuszki.

Nie zapomniałam też o moich ulubionych, srebrnych cekinach

https://www.odadozet.sklep.pl/environment/cache/images/300_300_productGfx_28387/DPCE-058.jpg

całość umieściłam na bazie kartki białej DL



Swój shaker box stworzyłam przy użyciu folii acetatowej


i montażowej taśmy


A teraz jeszcze troszkę zdjęć:





pozdrawiam Was bardzo, bardzo gorąco, wasza



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz