poniedziałek, 30 listopada 2020

Kartka urodzinowa z lawendowymi dodatkami

 

Witajcie kochani,

w tym tygodniu pracujemy z papierami marki  ScrpAndMe, które są jednymi z moich ulubionych papierów. Dzisiaj zapewne Was zaskoczy kolorystyka mojej inspiracji. Fiolet i lila to kolory, które bardzo lubię, jednakoż bardzo rzadko używam ich w swoich pracach. Nie wiem dlaczego tak się dzieje? Może dlatego, że ciężko jest mi dobrać odpowiednie dodatki. W tym tygodniu się przełamałam i przygotowałam dwie prace w tychże kolorach. Jedną z nich - kartkę pokazuję Wam dzisiaj, drugą zobaczycie w piątek.





Teraz dopiero zauważyłam jaki wpływ na efekt końcowy pracy ma tło. Zobaczcie, kwiaty, które wycięłam z arkusza są kwiatami letnimi. Dając im zimowe tło, stały się poinsencjami. 

Użyte materiały...




Pozdrawiam serdecznie

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz