czwartek, 21 stycznia 2021

Ramka na zdjęcie dla dziadka

 Witajcie!

Tu Monika z Handmade by Monica

Dzisiaj mamy Dzień Babci a jutro Dzień Dziadka, 

więc mam dla was propozycję wspaniałego upominku- ramka na zdjęcie. 

W sklepie znajdziecie świetne tekturki-ramki od Snip Art dedykowane dziadkowi.

Wiadomo... można samemu bazę zrobić, ale koszt 4,50 i wszystko jest równo, 

z fajnego tworzywa i nie musimy się męczyć z wycinaniem okienka :D

Ja okleiłam tekturkę, żeby ramka była trwalsza i długo cieszyła oko 

i przypominała wspaniałe chwile uwiecznione na zdjęciu.

Użyłam papiery z kolekcji "Odległe wspomnienia" firmy Scrap8, 

do tego kwiatki wycięte wykrojnikiem od Craft Passion 

i mnóstwo, naprawdę mnóstwo dodatków-bo ja lubię na bogato! 

Ale jak wolisz minimalizm to ty możesz zrobić skromniejszą ramkę i też będzie pięknie.








Dziękuję i pozdrawiam!
Zapraszam na moje strony:
W pracy użyłam:


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz