piątek, 22 stycznia 2021

Serce dla dziadków

 Witajcie kochani

w tym tygodniu swoje święto obchodzą najbliższe naszym dzieciom i nam osoby
 - babcie i dziadkowie.
Z okazji ich święta postanowiłam wykonać pudełeczko na słodkości w kształcie serca. Pudełko od początku do końca wykonałam sama, czyli na początku skleiłam bazę, a potem ją ozdobiłam. Kwiaty zaś, które układają kompozycję również są mojej produkcji. 
Czego się nie robi dla dziadków ;) ?






Baza została wykonana z...

 

Pozostałe materiały użyte w pracy...







Do wykonania kwiatów użyłam...

 


Tym razem materiałów ze sklepu użyłam bardzo dużo, gdyż sama praca ma wiele warstw i dodatków, a także jest kolorowa.

Wszystkim dziadkom życzę DUŻO ZDROWIA i samych najlepszości.
Pozdrawiam









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz