czwartek, 7 stycznia 2021

Zębatki i trybiki od Snip Art

 Witajcie w Nowym Roku!

Tu Monika z Handmade by Monica <3

W tym tygodniu tworzymy z użyciem tekturek dostępnych w sklepie Od A Do Zet.

Ja skusiłam się na zębatki i trybiki od Snip Art, już je kiedyś używałam i jestem z nich bardzo zadowolona.

Są drobne i świetnie prezentują się na małych formach takich jak np. kartkach okazjonalnych.

Zębatki i trybiki niby męski element, ale ja chciałam użyć go na przekór i nadać im klimat kobiecy, w stylu vintage.

W pracy użyłam papierów z kolekcji "Odległe wspomnienia" Scrap 8. Kwiatki wykonałam także ze ścinek tego papieru i ozłociłam farbą firmy Cadence.

Całość utrzymana jest w kolorach beżu, brązach i w złocie.

Myślę, że taka pamiątka będzie idealna na nadchodzące święta z okazji Dnia Babci i Dziadka.

Bo czego można im ważnego życzyć w tym trudnym czasie...?

...oczywiście, że ZDROWIA <3








Filmowa prezentacja pracy z użyciem tekturek od Snip Art:







                                                                      Pozdrawiam!

                                                               Hamdmade by Monica

W pracy użyłam:












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz