piątek, 1 stycznia 2021

Pudełeczko z życzeniami dla Młodej Pary

 
Witajcie kochani, 
w tym tygodniu nasze inspiracje są w temacie dowolnym.
Powiem Wam szczerze, że ciężko było mi się zebrać do pracy, miałam w głowie pustkę, ale jak się w końcu zabrałam, tak tworzyłam i tworzyłam. 
Dzisiaj mam dla Was pudełeczko, które wykonałam na bazie od Rzeczy z Papieru.
Pudełeczko wcale nie jest małe, ma ok. 10 cm wysokości. Myślę, że jest to doskonała alternatywa na włożenie np. popularnych  w ostatnim czasie kuponów Lotto, można również włożyć w nie pieniążki, a także życzenia. Gdybym tak jeszcze trochę pomyślała, znalazłabym na pewno jeszcze kilka innych jego zastosowań. Pudełko jest szybkie  w  wykonaniu, trzeba bowiem je tylko skleić i ozdobić według własnego pomysłu. 
Ja postawiłam na bogatą kompozycję kwiatową, nikt jednak nie powiedział, że nie może to być wyłącznie stempel z imionami młodych oraz datą ich ślubu. Każdy tworzy według własnego gustu. Myślę również, że tego typu pudełeczko można śmiało wykonać na inną okazję, np na narodziny dziecka i w jego środek włożyć metryczkę.

Jak sami widzicie zastosowań pudełeczka jest wiele, wystarczy tylko uruchomić swoją wyobraźnię 😀







Użyte materiały ze sklepu:

 




Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku, aby był lepszy od starego i żeby nie brakowało Wam zdrowia oraz miłości bliskich.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz