wtorek, 2 marca 2021

Elegancka kopertówka z koronką

 Witajcie

tematem tego tygodnia jest koronka. Zdecydowałam się na jedną z najładniejszych, bo grubą, gipiurową taśmę. Jest bardzo elegancka-więc i praca musi być odpowiednia. Stąd jedna z moich ulubionych form kartkowych, kartka kopertówka





Wykonałam ją z papierów Scrap and Me


Glossamer Blue 07 i 08



Glossamer blue 01 i 02

do których dodałam troszkę listków z arkusza the roses lives 01


i kwiatów z arkusza Celebration Blue Flowers

Duży wybór tekturkowych ramek, podobnych do tej użytej przeze mnie, znajdziecie na sklepowych półkach-tutaj duża ramka z koronką


Natomiast koronka, o której była mowa wcześniej, to:




Jako jej tło występuje kartka przycięta przy pomocy koronkowego wykrojnika brzegowego




Przy okazji tworzenia kartki proszę nie zapomnijcie o tradycyjnie potrzebnym zestawie:

nożyczki, klej, kostki 3d




ps. pamiętajcie też o kwiatkach-np wiśni


białym tiulu


cekinach



A teraz jeszcze kilka zdjęć kartki






mam nadzieję, że Wam się podobało, pozdrawiam Was gorąco, Wasza







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz