wtorek, 23 marca 2021

książka niespodzianka czyli Alicja w Krainie Czarów

Hejka!

 dziś niespodzianka

a właściwie-książka z niespodzianką

a jeśli coś tajemniczego, coś z Krainy Czarów, to i Alicja być musi...więc


Wróciłam do papierów mojej ukochanej Stamperii i

-w okładce wyczytanej książki zamknęłam tajemniczy świat Alicji


Są tu postaci z bajki z cudownymi eliksirami i gadżetami...


A z dna wydrążonej książki wygląda na Was Pan Super Kot:-)
Króliczą norę, do której podobno wpadła Alicja, obsadziłam mchem i rdzawymi grzybkami (prawie na pewno są niejadalne)


Tajemnicze wnętrze zaczarowanego Świata Alicji  kryje niepozorna okładka


a na niej dziurka od klucza, przez którą można zajrzeć do innej czasoprzestrzeni. Książka zamykana jest na pasek z magnesem, a malutki kluczyk udaje zakładkę;-)




Jak w prawdziwej bajce i tutaj są zagadki...a więc czym różnią się dwa powyższe obrazki?


Jak widzicie wysuwana zakładka przesuwa orszak sunący w stronę królowej z koroną...a malutkie drzwiczki kryją drugą Alicję...


Książka zawiera więcej niespodzianek...


Bo oto z góry wysuwa się tajemnicza karta z kolejną zaczarowaną postacią;-)


A w dole książki, niczym w skrzyni, ukrył się tag na zapiski...pomiędzy podwójnymi, foliowymi szybkami jest miejsce na sekretne notatki....



A wśród drobiazgów są i nieodzowne karty do gry i czajniczek do herbaty...




i malutka filiżanka....



Przy tworzeniu tej książki bawiłam się świetnie, jak dziecko, mam nadzieję, że jej oglądanie i Wam sprawi przyjemność!

A oto lista materiałów ze sklepu, których użyłam do wykonania pracy:
























Przyda Wam się też okładka zbędnej książki...




pozdrawiam Was gorąco

Wasza




1 komentarz: