wtorek, 16 marca 2021

Skrzydlata kartka

 Witajcie!

W tym tygodniu my, projektantki, wzięłyśmy na warsztat masę, formy i foremki.

Ja chcę Wam pokazać jeden z moich ukochanych wzorów-a mianowicie wycisk skrzydeł...w mojej wersji są one specjalnie zagruntowane i pomalowane pastą z efektem mchu.

Oto one i  kartka, na której je umieściłam:




Użyłam do ich wykonania foremki skrzydła


super lekkiej masy białej


past z efektem mchu


Za tło posłużyły mi papiery Sklepu Craft o'Clock



które w połączeniu z fioletowymi deskami dał ciekawy efekt...

Użyłam też foamiranu


foarmiran tym razem barwiłam tuszami distress, między innymi


ozdobiłam mchem i cekinami oraz sizalem



Użyłam też tiulu

oraz moich ulubionych listków z wykrojnika Craft Passion


Powstała bogata kompozycja, która mam nadzieję, przypadła Wam do gustu.
Zapraszam jak zawsze do naśladowania i pozdrawiam gorąco

Wasza




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz