wtorek, 15 marca 2016

"Budyniowe" kolory

Kartka została ozdobiona za pomocą maski mieszaniną gesso i farby akrylowej. Potrzebny był mi odcień jasny i ciepły, nawiązujący do kolorystyki papierów. Różowości już mi się przejadły a szukałam czegoś subtelniejszego... i znalazłam świetne farby akrylowe marki dpCraft w kolorach, które ja nazywam ''budyniowymi".


Użyłam farby w kolorze morelowym:


Przedstawiam także inne jasne odcienie o bardzo smakowitych nazwach: szampański, hortensjowy, zielona cytryna, itd....

Dostępne są również farby w kolorach podstawowych i w ciemnych odcieniach. Między innymi takie rarytaski:
czekolada, burgund, karmin, 



Buteleczka o pojemności 60 ml kosztuje jedyne 5 złociszy!


Papier,  którego zrobiłam kwiatki również potraktowałam miksturą złożoną z farby i gesso. 



Dodałam również niewielki napis w rogu kartki.



Farba ma gęstą konsystencję i jest bardzo wydajna.  Bardzo dobrze odbija wzory przez maski i w zasadzie nie trzeba dodawać do niej pasty strukturalnej czy też gesso, aby uzyskać wypukły wzór. Ja dodałam gesso, aby rozbielić nieco odcień farby.

Farba ładnie kryje nawet po jednokrotnym przemalowaniu. 


Inne materiały użyte do wykonania kartki - dostępne w sklepie:




Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz