wtorek, 22 marca 2016

Wiosenne klimaty - wysoka jakość za dobrą cenę!



Wiosenne klimaty w nieco odmiennej kolorystyce możecie podziwiać na papierach autorstwa naszej koleżanki z DT Gosi Jonaszek - Peninii.
 Kolekcję papierów o nazwie "Lawendowy poranek" wydało Studio75.

Ja te papiery czym prędzej nabyłam i pierwsza praca już powstała.
Wykorzystałam digi - stempel autorstwa Alice


Wiosna widziana oczyma Gosi i przedstawiona na papierze ma piękną kolorystykę i delikatne wzory. Kolory poszczególnych arkuszy są nieoczywiste, odbiegają od tych, które uznajemy za kojarzące się jednoznacznie z wiosną. Dużo tutaj  mięty, przydymionego turkusu, brudnego różu, fioletów wpadających w błękity i róże, piaskowej sieny. Kolory nie są jednolite, mają przecierki i delikatne, ledwo widoczne nadruki oraz ozodobione są motywem przewodnim - gałązką jabłoni.


 A wszystko to sprawia wrażenie lekkości. I dodam jeszcze, że gdyby kolory miały zapachy, to czulibyście teraz świeżą trawę, kwitnącą jabłoń, wiosenny wiatr. Arkusz mieniący się fioletem pachniałby hiacyntami. Pomarzyć można - to nic nie kosztuje. Ciekawe, który producent papieru pierwszy wpadnie na pomysł perfumowania papieru. Zdradzę Wam, że przed wysyłką do klienta perfumuję wnętrze koperty. Nie ukrywam, że chciałabym również otrzymywać takie pachnące przesyłki.


To tyle lania wody, a teraz konkrety: powiem tak - wysoka jakość za dobrą cenę. 
Zestaw za 12 zł składa się z 4 dwustronnych papierów o gramaturze 250 gsm i dwa paski z dodatkami do samodzielnego wycinania.  Poza tym papier z etykietą na jednej stronie
( wielkości 1/3 arkusza) ma drugą stronę do wykorzystania - czyli nic nie marnujemy! Chwała za 
to producentowi, że ocalił jedno drzewo.
Kto zna inne kolekcje Studio75 ten wie, że papier jest bardzo dobrej jakości.
Papier ma taką grubość, że śmiało można robić z niego boxy, kopertówki, albumy. 
Papiery tej firmy dobrze współpracują z mediami, nie deformują się pod ich wpływem. 
Ja kupiłam - nie żałuję, a wręcz jestem zadowolona i zapewne kupię kolejny zestaw.



Do wykonania pracy użyłam:



Zapraszam na kolejne inspiracje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz