wtorek, 8 marca 2016

Kartka schodkowa z sentencja

Wykrojniki bazowe marki  
CREAlies to bardzo wygodne narzędzie do wycinania całych baz do kartek w nietypowych kształtach i 3D.
Sklep oferuje wiele atrakcyjnych wzorów, które możecie znaleźć 


Ja do swojej prezentacji wybrałam wykrojnik na
 kartkę schodkową



Wykorzystałam digi - stempel z cytatem udostępnionym na pinterest


Wydaje mi się, że nie muszę Was żarliwie przekonywać jakie to jest wygodne rozwiązanie. Jestem z natury osobą cierpliwą, ale zawsze mnie irytowało wymierzanie i  wycinanie nożykiem baz na przestrzenne kartki. A teraz dostępne są gotowce i jakie wzory wymyślne! Sami sobie sprawdźcie! 


Do każdego wykrojnika należy wydrukować ze strony sklepu wzornik oraz zapoznać się z instrukcją obsługi na filmiku. W opisie każdego wykrojnika znajduje się link do instrukcji na YouTube.

I najważniejsze - cena jest do przełknięcia!



Materiały użyte do wykonania kartki:



Dziekuję za wizytę na blogu i zapraszam na kolejne inspiracje.


2 komentarze:

  1. A to ciekawa forma. Lecę pooglądać ile kasy potrzeba na takie cuda. Kartka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zrujnujesz się Dorota - zamawiaj!

    OdpowiedzUsuń