niedziela, 12 stycznia 2020

AnetaA gościnnie

Dzień dobry!

Zapraszamy Was dzisiaj na spotkanie ze zwycięzcą naszego 
#49 wyzwania "PTAKI".
Zwycięską pracę możecie zobaczyć TUTAJ


Przywitajcie Anetę (AnetaA).
Znacie Ją już z naszego bloga.
Była naszą projektantką w sezonie 2016/2017.



Witajcie!
Po długiej przerwie z przyjemnością zawitałam na blog od A do Zet, tym razem jednak jako gościnna projektantka. 

Przygotowałam kartkę urodzinową dla przesympatycznej czterdziestki. 

Papier ScrapAndMe z kolekcji Nice Moments doskonale się tu sprawdził.
 Kartka jest delikatna, kwiatowa i bardzo kobieca, a dodatek czerni czyni ją jeszcze bardziej oryginalną. 
Listki wycięłam wykrojnikiem Craft Passion, który również znajdziecie w sklepie. 


Scrapowanie, mediowanie, a czasami nawet decoupage to taka moja odskocznia od codzienności. Bo choć na co dzień się raczej nie nudzę - praca z młodzieżą to jednak fascynująca przygoda, to czasami potrzebuję zaszyć się w moim bałaganie i coś sobie stworzyć.
Raz wyjdzie lepiej, raz gorzej, ale to zawsze moja wizja, moja praca, która i tak mnie bardzo cieszy.


Dziękujemy serdecznie za odwiedziny oraz za przygotowanie pięknej pracy.
Zapraszamy czytelników na blog Anety :)
Znajdziecie tam wiele pięknych prac!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz