poniedziałek, 27 stycznia 2020

kolorowanki

Witajcie!
W tym tygodniu zapraszamy na kolorowanki :) A tak na serio to będziemy prezentować prace z użyciem kredek i pasteli.
Na pierwszy ogień kartka z ręcznie rysowanym "stempelkiem". Nie miałam stempelka, ani grafiki, które wpasowałyby się w upodobania koleżanki, więc narysowałam go sama :) . Pojawiła się deskorolka i narty, nawiązujące do ulubionych sportów. Jest też ukochany kapelusz i burza blond loków, aby jak najbardziej nawiązać do wyglądu koleżanki :D Całość pokolorowałam kredkami i umieściłam na różowych papierach UHK Gallery "Oho BOHO".
Nie mogło też zabraknąć świetnego pudełeczka od "Rzeczy z papieru", ale tym razem użyłam tego na kartkę C6, a nie kwadratowego.








Użyłam: 

          

Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz