czwartek, 30 stycznia 2020

Suche pastele idealne do kolorowania kwiatów


Witajcie,
w tym tygodniu wręcz szalejemy z kredkami.
U mnie dzisiaj więc na tapecie są pastele suche Marie's Masters, które pokochałam wręcz od pierwszego użycia. Pastele te świetnie się rozprowadzają i rozcierają, nie ciągnął się i nie marzą. Mało tego mają bogatą paletę barw. I tutaj mogę powiedzieć Wam anegdotę ;) Kiedy otrzymałam pastele, pomyślałam sobie, że no są super, piękne, ale czemu nie mają podstawowych kolorów, takich jak: niebieski, granatowy, czarny i szary? Uwagą tą nawet podzieliłam się z naszą szefową. Dopiero dzisiaj, a mam te kredki już kilka miesięcy dopatrzyłam się, że w pudełku jest drugie dno, które zawiera brakujące kolory No taka ze mnie ruda blondynka :) Teraz siedzę razem z mężem i nabijam się z własnej głupoty. Zastanawiacie się pewnie co dzisiaj dla Was przygotowałam? Nie zaskoczę Was i nie powiem, że będzie to kartka ... Tym razem mam dla Was malutkie pudełko na skarby. Bazę na pudełko w całości wykonałam sama i okleiłam je papierem scrapowym. Na wieczko przykleiłam kokardę z tiulu oraz kwiatki z foamiranu pokolorowane suchą pastelą. Ot i cała filozofia mojej dzisiejszej inspiracji.






Użyte materiały:



Pozdrawiam
MargoLa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz