środa, 1 stycznia 2020

Kartka urodzinowo-imieninowa lub na inną okazję


Witajcie kochani w Nowym Roku :)
Ależ fajnie się w tym tygodniu złożyło, że mogę dla Was właśnie dzisiaj inspirować. Niezmiernie się cieszę, że nasza szefowa ciągle poszerza ofertę sklepu i choć półki w magazynach pękają w szwach i za bardzo nie ma już miejsca na papiery nowych producentów udaje się ją namówić na coś nowego i dzięki temu co roku możemy pracować z czymś nowym. W grudniu dostałam paczkę, a w niej znalazły się papiery firmy O'lock w końcu też znalazłam czas, żeby z nimi popracować. Nawet nie wiecie ile mi to sprawiło przyjemności. Tym razem na szybko powstała kartka na różne okazje, a kwiaty do niej wycięłam z arkusza Love Prince. Muszę się Wam przyznać, że arkuszy papierów tej firmy zamówiłam niestety tylko kilka ze względu na ich gramaturę. Obawiałam się bowiem, że będą one za cienkie. Szybko jednak okazało się, że ich gramatura zupełnie nie wpływa na wygląd ostateczny pracy. Z kolejnym zamówieniem na pewno więc zakupię więcej papierów tej firmy, które są dla mnie atrakcyjne ze względu na bardzo bogate i oryginalne wzornictwo.






Użyte materiały:



Życzę Wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku oby nie był gorszy od starego oraz dużo zdrowia, bo bez niego to teraz nie ma nic ;)

Pozdrawiam serdecznie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz