czwartek, 29 października 2020

Kartka vintage z Gorjusską

 Witajcie!

Uwielbiam kolorować stemple, jest to czasochłonne, ale warte zachodu.

Ostatnio odkurzyłam brushmarkery i stempelek Santoro ze słodką Gorjuss. 

Wydaje mi się, że nostalgiczny charakter stempli Santoro idealnie wpisuje się w vintage'owy klimat.

Pokolorowałam Gorjuss w taki sposób, aby brzegi były nieco przyciemnione. 

Dzięki takiemu zabiegowi obrazek stał się bardziej wymiarowy i przestrzenny.

Potem wybrałam papiery z kolekcji "Odległe wspomnienia" od SCRAP 8, które nawiązują charakterem do dawnych czasów.

Myślę, że w efekcie stanowią piękną oprawę dla mojej Gorjusski. 

Do przygotowania bazy użyłam papieru craftowego (arkusz 30x30) od Rzeczy z Papieru

Docięłam odpowiedni format i zbigowałam na trymerze.

Arkusz jest mega gruby, dzięki czemu udźwigną ilość dodatków jaką użyłam w tym projekcie.

A wy lubicie kolorować stemple?

Jakie są wasze ulubione stempelki? Napiszcie w komentarzach.

Z chęcią poznam wasz gust stempelkowy.








W projekcie użyłam:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz