środa, 21 października 2020

Kartka Vintage w kształcie taga

 Cześć!

Tu Ula ze Scrapu-Craft. W tym tygodniu inspirujemy Was dowolnymi inspiracjami. Z tej okazji przygotowałam projekt w klimacie Vintage, który rzadko pojawia się na moich pracach, ale który bardzo lubię. Lubię kiedy moje prace są wyraziste a dzięki papierowi Art Journal od UHK Gallery udało mi się stworzyć pracę w naprawdę cudownych barwach.

Moja kartka stworzona jest na bazie DL od Rzeczy z Papieru, w której obcięłam rogi, uzyskując kształt taga. Górę mojego taga przewiązałam soczyście czerwoną wstążką Old Ribbon Fashion. W sklepie Od A do Zet znajdziecie mnóstwo przepięknych kolorów tych wstążek. Ja uwielbiam je za cudownie wygniecioną formę i delikatną sztywność, dzięki której kokardy pięknie się układają. 

Brzegi kolejnych warstw papieru wystrzępiłam, a górną warstwę rozdarłam. Spomiędzy warstw wychodzi czerwona papierowa falbanka, która również ma obdartą dolną linię. Wszystkie te rozdarcia i strzępienia sprawiły, że udało mi się uzyskać fajny klimat pracy.

Główną kompozycję stanowią tagi i elementy do wycinania dostępne w kolekcji oraz papierowe kwiaty. Praca została wykończona chlapaniami z białego gesso oraz kilkoma czerwonymi kryształkami.

A tak się prezentuje:





Lubicie tworzyć prace w stylu vintage?

W mojej użyłam następujących artykułów dostępnych w Od A do Zet:



Pozdrawiam serdecznie,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz