środa, 28 października 2020

Kartka z sercem

 Cześć!

Tu Ula ze Scrapu-Craft.  

W tym tygodniu pracujemy dla Was na cudownych papierach od Scrap8.

Jako inspirację przygotowałam więc komplecik z kolekcji Romantica.

Kolekcja to bardzo przyjemne połączenie szarości, beżu oraz brzoskwiniowej pomarańczy. Bogata jest w elementy do wycinania, które bardzo fajnie układa się w kompozycjach. 

Stworzyłam kartkę w formacie DL z listwą, na bazie od Rzeczy z Papieru. Tym razem bazę ozdobiłam w układzie poziomym. Jako komplet do kartki zrobiłam zawieszkę na prezent. Oba elementy kompletu ozdobiłam kwiatami z brzoskwiniowego foamiranu. Myślę że taki zestaw będzie cudowną pamiątką dla kogoś bliskiego naszemu sercu.









Do stworzenia pracy użyłam:

Zapraszam Was do wypróbowania papierów od Scrap8.

Pozdrawiam

Ula Piątkowska



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz