czwartek, 1 października 2020

Post powitalny- MONIKA

 Witam! Jestem Monika i w scrapowym świecie tworzę jako Handmade by Monica.

W każdy czwartek będę Was inspirować różnorodnymi pracami.



A teraz parę słów o mnie i o mojej twórczości.

Swoją artystyczną duszę i potrzebę tworzenia przenoszę na strych gdzie mam swoją pracownię. Uwielbiam scrapbooking, wykonuję wszelkiego rodzaju pamiątki i albumy. Decupgage też nie jest mi obcy. Do niego sięgam najczęściej zimą do wykonywania ozdób świątecznych. Czasem także szydełkuję i szyję, co bardzo lubię wplatać w moje prace. Wciąż poszukuję czegoś nowego, dlatego od niedawna eksperymentuję z produktami do mixed-media. Uwielbiam jasne i pastelowe prace, shabby chic, pełne kwiatów i motyli, ale czasem łamię tą zasadę i sięgam po ciemne produkty scrapowe. Wszystko zależy od tego, co mi w danej chwili w duszy gra :)

Poza rękodziełem uwielbiam zapach i smak swojskiego pieczywa, dlatego często piekę chleb, który potem zjada z apetytem moja cudowna rodzinka.

Dziękuję, że mogłam dołączyć do tak kreatywnego grona. Jest to moje pierwsze DT i czuję, że to będzie wspaniała przygoda pełna inspiracji i rękodzielniczego rozwoju.

Wszystkich serdecznie zapraszam na moje strony gdzie pokazuję swoją twórczość.

Prowadzę na bieżąco fanpage'a https://www.facebook.com/handmadebymonikakonopka/

A na koniec kilka moich prac prezentujące mój styl.










Pozdrawiam! 
Monika - Handmade by Monica <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz