niedziela, 15 listopada 2020

Alosha gościnnie

 Dzień dobry!

Zapraszamy Was dzisiaj na spotkanie ze zwyciężczynią
#59 wyzwania "Papierowe wakacje"
Zwycięską pracę znajdziecie TUTAJ


Ania – Alosha, to ja! :) 

Jest mi bardzo miło gościć na blogu sklepu Od A do Zet.
Jestem osobą, której trudno określić, od kiedy zajmuje się kartkowaniem i scrapowaniem. Do dzisiaj mam karton z zamówieniem z pewnego sklepu scrapowego z 2009 roku, więc mam „na papierze”, że moja przygoda ze scrapbookingiem trwa co najmniej 11 lat.
Moje początki, to głównie tworzenie kartek okolicznościowych. Potem, stopniowo ucząc się nowych technik i form, coraz częściej zaczęłam tworzyć „coś dla siebie” – czyli scrapy, albumy i blejtramy.
Moim celem jest zapełnienie całej (no, może prawie całej) ściany blejtramami z różnymi ważnymi dla mnie zdjęciami (obecnie mam ich kilkanaście). 

Zawodowo jestem nauczycielem matematyki, więc wolny czas dzielę między rozwiązywanie zadań z gwiazdką, a zabawy z nożyczkami i klejem ;)

Bloga prowadzę od bardzo dawna, jednak ten, na którego zapraszam działa jeszcze krótko (poprzedni adres jest już niedostępny): https://ania-alosha.blogspot.com/


Poniżej przedstawiam Wam pracę, którą przygotowałam – blejtram ze zdjęciem z mojego dzieciństwa. 

Jest dość nietypowy, bo choć zdjęcia są zimowe, to… otoczka bardzo kwiecista, w tonacji różowo-zielonej
(cóż, trzeba łamać czasem wszelkie zasady!).



Do kompozycji kwiatowej wykorzystałam mech, który (wraz z innymi elementami dekoracyjnymi) lekko poprzecierałam białym gesso



Listki wycięłam z arkusza craft o’clock, z kolei różyczki zrobiłam z foamiranu, który barwiłam suchymi pastelami.




Pozdrawiam
Ania - Alosha


Dziękujemy serdecznie za odwiedziny oraz za przygotowanie pięknej pracy.
Zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.



1 komentarz: