środa, 11 listopada 2020

Świąteczny tag na prezent dla Mamy

 Cześć! 

Tu Ula ze Scrapu-Craft.  Moja dzisiejsza inspiracja nawiązuje do Świąt Bożego Narodzenia, które zbliżają się wielkimi krokami.

Bardzo lubię obdarowywać bliskich prezentami i lubię kiedy są one zapakowane w wyjątkowy i efektowny sposób. Bardzo fajnym sposobem na uczynienie prezentu wyjątkowym są ręcznie tworzone zawieszki na prezent. Jedną z takich zawieszek przygotowałam dzisiaj dla Was na bazie od Rzeczy z Papieru.

W swojej pracy użyłam złoconego papieru od Craft Passion. Świątecznej czerwieni dodał mojej pracy arkusz z kolekcji Art Journal od UHK Gallery. Craft Passion posiada sporo bardzo fajnych wykrojników, które znajdziecie w naszym sklepie. Do prac świątecznych szczególnie polecam zestaw świątecznych gałązek które nadały mojej pracy przyjemnego zamieszania.





W swojej pracy użyłam ze sklepu:




Moja mama z pewnością ucieszy się z takiego dodatku do prezentu.

A Wy tworzycie świąteczne zawieszki dla swoich bliskich?

pozdrawiam

Ula Piątkowska



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz