czwartek, 19 listopada 2020

Świąteczny stroik

 Witajcie!

Tworzycie już ozdoby świąteczne?

Choć jest dopiero połowa listopada to ja już wykonałam kilka prac świątecznych.

Na sklepowych półkach Od A do Zet jest mnóstwo dodatków, z których można wykonać nawet najprostszą ozdobę. Ale ja lubię sobie utrudniać i stworzyłam w kilka dni taki oto w nietypowych pastelowych kolorach stroik z gwiazdami betlejemskimi.

Najpierw wykonałam doniczkę z opakowania po jogurcie. Jeden już widzieliście z efektem mchu i z dodatkiem cegły. Tym razem zamarzyła mi się doniczka w stylu vintage.

Wykonałam ozdoby z masy superlekkiej. Użyłam trochę mediów, wosków, farb i doniczka gotowa.

Następnie wykonałam poisentie z foamiranu oraz powycinałam listki.

Jak to w święta, nie może zabraknąć błyskotek, brokatu, kryształków, moja ozdoba aż błyszczy od nich.

Jednakże wisienką na torcie jest aniołek również wykonany z masy superlekkiej i potraktowany patyną Chameleon Gold z Daily Art.

A Was także zauroczył ten aniołek?

















W pracy użyłam:



 



Dziękuję i do usłyszenia!
Pozdrawiam!

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz