czwartek, 5 listopada 2020

Kompozycja kwiatowa w doniczce

Witajcie!
W tym tygodniu inspirujemy Was pracami z użyciem foamiranu.
Już od dawna chciałam zrobić cos mediowego i pomyślałam, że ten temat będzie idealny.
Najpierw przerobiłam opakowanie po jogurcie w doniczkę. 
Wystarczy tak naprawdę kawałek tektury i trochę preparatów oraz chęci i doniczka gotowa.
Chciałam, aby moja donica przypominała taką pokrytą mchem. 
Wydaje mi się, że efekt wyszedł całkiem niezły. 
Tym bardziej, że nie używałam stricte preparatów do tego przeznaczonych.
Potem wykonałam kwiatuszki z foamiranu wyciętego z wykrojnika od Craft Passion.
Największe kwiaty wycinałam ręcznie. 
Trochę rafii, motyli, liści różnego rodzaju, sznurka, cekin, brokatu i doniczka gotowa. 
Myślę, że pomysł idealny na drobny upominek dla dziadka czy babci, albo na Chrzest lub urodziny.
Ta zabawa z przerabianiem opakowania po jogurcie tak mi się spodobała, 
że  już wiem, że będą kolejne. 
Może nawet świąteczne...???






W pracy użyłam:







Nie bójcie się mediować, to dostarcza dużo zabawy i radości.
Pozdrawiam!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz