niedziela, 12 września 2021

AndzelArt gościnnie

 Dzień dobry!

Zapraszamy Was dzisiaj na spotkanie z AndzelArt, czyli Andżeliką, która wygrała nasze 69 wyzwanie "Tęcza".
Zwycięską pracę możecie zobaczyć TUTAJ.


Witam

 Mam na imię Andżela.
Bardzo dziękuję za zaproszenie jako gościnna projektantka. 
Scrapuję od ponad dwóch lat. W scrapbookingu po prostu się zakochałam. Jest to dla mnie odskocznia od dnia codziennego i relaks. 

Z  okazji gościnnej inspiracji przygotowałam box ślubny z papierów od Scrapandme kolekcja Rosy Days, a także przepięknej  tekturki  karety z młodą parą Anemone od Scrapek.




 Kwiatki z foamiranu to moje dzieło😁





Mam nadzieję, że box w moim wykonaniu  Wam się spodoba😊  

Więcej moich prac można zobaczyć  jako Andzel Art Scrap na
FB i
 INSTAGRAMIE
                                                                 

Pozdrawiam  Andżela


Dziękujemy serdecznie za odwiedziny oraz za przygotowanie pięknej pracy.
Zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.

Przypominamy również o trwającym #72 wyzwaniu "Pióro czy piórko",
do którego serdecznie zapraszamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz