czwartek, 23 września 2021

Moje spełnienie marzeń

 Witajcie, tu Monika z Handmade by Monica!

Kiedy rok temu dostałam się do zespołu Kasi sklepu "Od A Do Zet" byłam w szoku.

Nie wierzyłam, że spełnia się właśnie moje marzenie. Ten rok był dla mnie wyzwaniem. Nie wiedziałam czy podołam realizacji planów, które układała dla nas Kasia. Czy będę potrafiła prowadzić bloga. Przy dwójce dzieci, trudnościach dnia codziennego, niekiedy napiętym grafiku związanym z zamówieniami... udało się!

Udział w DT dodało mi wiele odwagi, wiary w siebie. To dla sklepu Od A Do Zet stworzyłam pierwsze tutoriale na You Toube. Możecie je zobaczyć na kanale sklepu. Przy pomocy dziewczyn ogarnęłam planowanie postów. Poznałam super sprzęt - ręczną drukarkę E-mark Colop, a także mogłam pracować na solidnych bazach od Rzeczy z Papieru. 

Przygoda z DT sklepu dobiegła końca, ale ja już wiem, że na wirtualne półki sklepu będę często zaglądać. W tym sklepie jest wszystko, co potrzeba do tworzenia. Uwielbiam ten różnorodny wybór i dobrą jakość produktów.

A co najbardziej lubię ze sklepu?

Przygotowałam listę przydasi, które uwielbiam najbardziej:

bazy od Rzeczy z Papieru
                                brokat Paula opalizujący
niezawodna masa FIMO                 
 
duży wybór cekin


różnego rodzaju kulki, które uwielbiam dodawać do kompozycji świątecznych

cała paleta kolorów naszych kochanych Distressów

*A w dziale PAPIERY znajdziecie aż 37 pozycji z różnorodnymi papierami! 
To jest sztos i raj dla sraperki <3


<3 <3 <3 

Dziękuję za wspaniałą przygodę!
Ja z Wami się nie żegnam tylko piszę DO ZOBACZENIA!
Może spotkamy się kiedyś na żywo, albo wirtualnie przy wspólnym tworzeniu.
A wy jeśli boicie się zgłosić do zespołu sklepu Od A Do Zet to nie ma czego.
Jeśli ja taki laik dał radę to ty też dasz radę ;)
Powodzenia!
<3












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz