wtorek, 7 września 2021

szkolne zakładki do książek

 Witajcie

początek roku szkolnego we wrześniu to czas, kiedy słonko jeszcze grzeje a dookoła pełno jest jasnych, nasyconych barw. W tej tonacji utrzymane są papiery od @Sklep Craft O'Clock z dodatkami do wycinania. Użyłam ich do przygotowania zakładek do książek, z nadzieją, że umilą moim siostrzeńcom początek roku szkolnego.





Użyłam papieru bazowego tego producenta z kolekcji Brown Mood


skorzystałam też z dodatków Childhood Crayons IV


oraz Childhood Crayons V


do stworzenia shaker boxów przydała mi się folia acetatowa


taśma dwustronna


oczywiście klej Magic


wykrojnik koła z przeszyciami


Mam nadzieję, że pójdziecie w moje ślady i przygotujecie zakładki do ksiąek-jeśli nie dla dzieci to już dla siebie samych;-)

pozdrawiam gorąco





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz