wtorek, 21 września 2021

Na pożegnanie wszyscy razem...

 Na pożegnanie kilka słów:

dziękuję Szefowej Kasi za możliwość inspiracji i za stworzenie szansy pracy w miłej, komfortowej atmosferze. Jeśli ktoś z czytających dostanie zaproszenie do współpracy-to szczerze polecam!!! Duża wolność twórcza i brak spiny, czyli to, co Tygryski lubią najbardziej:-)

Kiedy wybierałam prace do pożegnalnego posta to aż mną wstrząsnęło ile ich było...i jak bardzo różnorodne. Choć pewne motywy się powtarzają ale to raczej wynika z moich osobistych sympatii...

Na przykład:

lubię kartki DL. A szczególnie w poziomie:



Bogato zdobione, z shaker boxami, napisami i ... papierami od Stamperii;-)

Stamperia zresztą pojawiała się u mnie jeszcze i w innych pracach, a zwłaszcza Alicja, którą uwielbiam!




wyjątkowo "leżały" mi te papiery....

podobnie jak papiery Craft o'Clock



Których używałam  też do innych prac:


no bo przecież nie tylko kartkami człowiek żyje....


ale czasem popełni coś, czego dotąd nie robił (znów Alicja!)

albo pojdzie w to, co zna i lubi:




wianki to zresztą motyw, który do mnie wraca....

no ale do rzeczy:

Dobre było to, że mogłam tu eksperymentować i poszerzać horyzonty.

super, że mogłam tworzyć tak jak chciałam.

Cieszyła mnie ta zabawa i zawsze będę chętnie wracała popodglądać prace moich zdolnych koleżanek oraz-uzupełnić zapasy w sklepie;-)

pozdrawiam gorąco i nowemu DT życzę KREATYWNOŚCI I DUŻO RADOŚCI Z TWORZENIA!

do zobaczenia na scrapowych ścieżkach





3 komentarze:

  1. Piękne prace i niezwykle różnorodne. Gratuluję kreatywności. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę się inspirowała Twoimi pracami. Życzę powodzenia i kolejnych cudownych działań ������

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace i niezwykle różnorodne. Gratuluję kreatywności. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę się inspirowała Twoimi pracami. Życzę powodzenia i kolejnych cudownych działań 🙂🤗😘

    OdpowiedzUsuń