piątek, 2 grudnia 2016

Kartka urodzinowa


Witajcie.
Dziś przygotowałam dla Was kartkę urodzinową. Solenizantka przekroczyła pięćdziesiątkę. Pomyślałam więc, że moja kartka będzie kolorowa i optymistyczna i w żaden sposób nie będzie przypominała o skończonych latach ;)
 Kartka została przygotowana na kraftowej bazie firmy Paka Maka.
Kolejne warstwy zostały wycięte za pomocą wykrojników. Ostatnio bardzo polubiłam takie rozwiązanie. Jest to bowiem sposób na wykonanie szybkich i efektownych kartek, kiedy nie mamy zbyt dużo czasu i weny na komponowanie warstw ;)







Napisy wycięłam z papieru UHK Gallery Holmes in Love.  




Do tak powstałych warstw dodałam kompozycję kwiatową z moich ulubionych Margerytek firmy WOC. Trochę sznurka jutowego kilka pomponików oraz kilka listków i kartka gotowa.







Na  zakończenie jeszcze kilka słów o NOWOŚCIACH. Tym razem na naszych półkach zagościły wykrojniki: Rosy Owl, Rosy DOT, Marianne Design, Crealies, narzędzia do tuszowania, filc we wzory oraz akrylowe stemple.
Jak sami widzicie jest w czym wybierać i przebierać. Zapraszamy zatem do zakupów.
Pamiętajcie, by zajrzeć do nas w niedzielę. Będzie czekał na Was kolejny post z inspiracją z filcu.
Pozdrawiam serdecznie.
MargoLa








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz