niedziela, 18 grudnia 2016

Papierowe hobby Kasi gościnnie

Witam wszystkich odwiedzających naszego bloga :)

Dzisiaj, w przedświąteczną niedzielę, na naszym blogu zawitała Kasia.
To dzisiaj realizujemy jedną z trzech nagród Kasi za wygrane #14 wyzwanie "Deszcz".
Zwycięską pracę Kasi możecie zobaczyć TUTAJ.

Przedstawiamy więc Kasię (Papierowe hobby Kasi) :)

Witam serdecznie, mam na imię Kasia. 
Jak tylko mam czas, i do tego w głowie siedzi pełno pomysłów, a  ręce rwą się do papierkowej robótki, zasiadam do mojego hobby. 
Dawniej rysunek, sztuczna biżuteria, papierowa wiklina, filcowe ozdoby, quilling, obecnie moją głowę zaprząta tworzenie kartek okolicznościowych oraz czekoladowników – w technice „co mi w duszy gra”.
Papierowe prace prezentuję od roku na Facebooku oraz na młodziutkim blogu.
To właśnie zajęcie pierwszego miejsca w deszczowym wyzwaniu sklepu Od A do Zet natchnęło mnie do zrobienia kolejnego kroku i założenia bloga, na którego zapraszam.
W tym miejscu jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie oraz zaproszenie :)

Z myślą o naszym spotkaniu przygotowałam kartkę w wymiarze 3D, we wczesnowiosennym klimacie. 


Co prawda przed nami zimowy czas, ale któż z nas nie tęskni za wiosną?
Robiąc zdjęcia jednego dnia trafiła mi się pochmurna pogoda,
drugiego - słoneczna (więc szybko za aparat) 
– także prezentuję oba warianty.

Krótko o pracy:
Rozerwania papieru wymalowałam mocno zaparzoną kawą, by uzyskać ciepłą brązową barwę, miejscami pojawiły się zacieki, ale te w tym przypadku nie przeszkadzają. 

Kosteczki o grubości 5mm naklejone między warstwami papierów dodają pożądanego trójwymiarowego efektu. 

Jako gałązek użyłam gotowych tekturek oraz pręcików drucianych – musnęłam je tu i tam na biało, by bardziej uwydatnić przedwiośnie. 

Parkę ptaszków wymalowałam akwarelami, gniazdko utkałam ze sznurka. 

Na koniec oczywiście kwiaty, kwiatuszki oraz pączuszki nierozwiniętych jeszcze kwiatów i czuć wiosnę w powietrzu :)

Do wykonania takiej karteczki sporo materiałów możecie znaleźć w sklepie od A do Zet, m.in użyłam:


Z pozdrowieniami, Kasia.


Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.


Przypominamy również o kończącym się dzisiaj wyzwaniu - OZDOBY ŚWIĄTECZNE.
Na Wasze prace czekamy do 23.55


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz