piątek, 9 grudnia 2016

Ślubne życzenia w książce


Witajcie.
Dzisiaj mam dla Was karteczkę ślubną. Wiem, że sezon ślubny zakończył się definitywnie, ale karteczka powstała i szkoda byłoby jej nie pokazać.
Zakochana po uszy w papierach Studia 75 z kolekcji Marzenia Alicji ciągle używam ich w swych pracach nie mogąc się im oprzeć. Sprawdzają się one bowiem idealnie w pracach ślubnych. Są delikatne i bardzo romantyczne.





W tym tygodniu pracujemy z różnego rodzaju wstążkami i tasiemkami. Ja użyłam moich ulubionych róż na taśmie firmy Dp Craft, które świetnie się wkomponowały w moją książkę. Miałam okazję wypróbować tego rodzaju taśm z różnych firm i powiem szczerze, że te są jedne z najlepszych. Nie tylko są starannie wykrojone i dokładnie przyszyte do tiulu, ale przede wszystkim powstałe kwiaty są kształtne i bardzo efektowne.


  To nie koniec materiałów jakie użyłam z naszego sklepu. W mojej pracy znajdziecie również wykrojniki, kwiaty oraz tekturki Snip Art. 





W tym tygodniu z NOWOŚCI mamy całą masę tekturek i wykrojników Rosy Owl.
Zapraszam więc na zakupy:)

Pozdrawiam serdecznie
MargoLa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz