wtorek, 13 grudnia 2016

Dwie kartki świąteczne z poisencją

Witajcie,
dziś wtorek, więc zapraszam na moją inspirację na blogu odAdoZet.

W tym tygodniu pracujemy z papierami z UHK.
Bardzo lubię te papiery. Sięgam po nie bardzo często. 
Wykorzystuję je do prac o różnej tematyce, np. świątecznej tak jak dziś ;o) 
Przygotowałam dwie kartki na nadchodzące święta Bożego Narodzenia.
Na obu dodałam własnoręcznie wykonaną poisencję z czerwonego foamiranu.
Jedna kartka jest z tekturową bombką, druga z choinką.
Tekturki pokryłam mieniącym się brokatem.
Nie mogło też zabraknąć gałązek i dodatków.
Kwiaty "oprószyłam" delikatnie śniegiem, 
do całości dodałam kilka srebrnych gwiazdek...
i karteczki prezentują się tak:







W swojej pracy wykorzystałam następujące produkty ze sklepu:

Pozdrawiam twórczo

2 komentarze: