poniedziałek, 20 lutego 2017

Czas na jaja....

... no może nie do końca na jaja, 
ale na pewno czas pomyśleć już o kartkach i dekoracjach na Wielkanoc. Ja zrobiłam już moje pierwsze mediowe jajo, które może być zawieszką, ale równie dobrze może posłużyć do przekazania życzeń, gdyż tył jest oklejony papierem i ma miejsce na życzenia. Takie dwa w jednym :) a jaka przyjemność z tworzenia :) 
Moja tekturowa baza jest od Essy-Floresy, ale dość duży wybór znajdziecie także w naszym sklepiku. Bazy tekturowe są tańsze niż te drewniane, a równie dobrze się na nich pracuje.
Trochę pomalowałam, ponaklejałam i mam jajko-zawieszkę.

Tak prezentuje się w całości 


A tu kilka zbliżeń na szczegóły






Jednak media to całkiem fajna sprawa, kolory i faktury potrafią zaskoczyć :) 

Z naszego sklepu wykorzystałam

     

Udanego tygodnia :)


W pracy wykorzystałam także media 13arts i bazie MiszMaszowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz