niedziela, 19 lutego 2017

Wielkanocne zające z filcu


Witajcie kochani.
Widzimy się dzisiaj po raz kolejny ;)
Ponieważ Wielkanoc zbliża się do nas wielkimi krokami, postanowiłam umilić Wam oczekiwanie na święta inspiracjami właśnie w tym klimacie. I tak jak miało to miejsce przed świętami Bożego Narodzenia, tak i teraz rozpoczynamy miesiąc inspiracji z tym że wielkanocnych. Od dzisiaj przez cztery najbliższe tygodnie będziemy spotykać się w każdą niedzielę. Szczerze to jeszcze nie wiem, co Wam pokażę. Na początku zamierzałam po raz kolejny podzielić się z Wami moją pasją jaką jest filc, ale może powstanie coś innego. Na prawdę nie wiem. Wiem tylko tyle, że pierwsze dwa spotkania będą z filcem, a reszta zależy od Was. Może mielibyście ochotę zobaczyć coś innego ;)
Na pierwszy rzut idą słodkie zające dwa białe i jeden różowy. Trudno nie zgadnąć dla kogo były szyte ;)



Zające zostały uszyte z filcu dostępnego w naszym SKLEPIE. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie, mamy filc różnej grubości a także filc samoprzylepny. Kolorystyka również jest bardzo bogata. Nowością jest u nas filc z nadrukiem, tak często poszukiwany przez pasjonatki igły ;)



Zajączki mają około 13 cm wysokości, tak więc idealnie wpasują się w koszyczek ze święconką. 
Oprócz filcu użyłam również kwiatków WOC, które świetnie uzupełniły cały mój projekt oraz pompony, które posłużyły mi jako małe noski i słodkie ogonki ;)



 http://www.odadozet.sklep.pl/pl/p/Krysztalki-samoprzylepne-dp-Craft-MIX-a120szt-GRKR-021-GLAM-ROCK/128

Ciekawa jestem czy mój pomysł na świąteczną dekorację przypadł Wam do gustu. 
Na koniec powiem Wam w tajemnicy, że szykujemy z szefową dla Was pewną niespodziankę, ale o tym wkrótce ;) 
Pozdrawiam serdecznie. MargoLa

2 komentarze:

  1. Ale słodziaki, napatrzeć się na nie nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że zdjęcia nie oddają ich rzeczywistego uroku, ale fakt, słodkie to one są :D Pozdrawiam

      Usuń