niedziela, 26 lutego 2017

Wielkanocny zwierzyniec z filcu


Witajcie.
To już nasze drugie niedzielne spotkanie. Będziemy więc na półmetku ;)
Dzisiaj na pewno Was nie zaskoczy fakt, że podzielę się z Wami moimi uszytkami z filcu.
Tym razem powstał istny zwierzyniec. Są koguciki, kurczaczki, jest też owieczka i króliczek. Wszystko to, co możemy włożyć do wielkanocnego koszyczka ;)
Będzie też dużo zdjęć.










Szyjąc moje "zwierzątka" wpadł mi do głowy pewien pomysł.
Połączę filc z naturą.
Co powstanie?! Dowiecie się już za tydzień.
Tymczasem zastanawiam się które zwierzątko jest najładniejsze.
Trudno jest mi podjąć decyzję chyba z racji tego, że sama je uszyłam;) 
Może Wy pomożecie ?!

Wszystkie zwierzątka uszyłam z filcu dostępnego w naszym sklepie. Z racji tego, że użyłam bardzo dużo kolorów nie będę tu wymieniała każdego z osobna ;) Filc jest mięciutki i miły w dotyku, świetnie się układa pod nitką i nie robią się brzydkie zgięcie jakie  mają miejsce przy użyciu filcu z allegro za przysłowiową złotówkę ;)  Kolorystyka jest również bardzo bogata, co jest kolejnym plusem. Cena jest równa jakości, nie daje po kieszeniach, ale jest przystępna ;)
Przyjemnie się z niego szyje, gdyż igła wchodzi bez problemu. To była moja kolejna bolączka znacznie opóźniająca proces szycia. Filc tak zwarty i zarazem śliski, że nie można było go przebić igła.
Zdecydowanie takiego nie polecam :)

Na koniec zapraszam Was do działu NOWOŚCI. Może nie powinnam, ale nie mogę się powstrzymać. Kochani mamy takie piękne kwiatuszki WOC, że sama musiałam zapełnić nimi po brzegi koszyk. 




Zobaczymy się za tydzień.
Już wiem co Wam pokażę mam nadzieję, że miło Was zaskoczę.
Pozdrawiam gorąco. MargoLa


6 komentarzy:

  1. Wspaniałe zwierzątka 😍, ale wybór jest serio trudny tego naj, ale chyba baranek ☺ pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, dokładnie ile osób tyle upodobań ;) Ale cieszę się, że się choć trochę podoba to, co tworzę ;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  2. Ależ cudeńka (Y) :) my też powoli robimy wielkanocne zwierzakowe pisanki ,Ale szydełkowe. A te kwiaty to gotowe?czy można takie zrobić? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydełkowe twory uwielbiam aczkolwiek brakuje mi cierpliwości do tego.Wiem, ze wydaje się to bardzo dziwne, bo szycie również wymaga precyzji, ale w szydełku zgubisz jedno oczko i musisz pruć, a tutaj można zatuszować ;) Jeśli chodzi o kwiatuszki w wiaderku to są to krokusy, które można bardzo łatwo wykonać z krepiny. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń