niedziela, 19 lutego 2017

Sabina gościnnie

Dzień dobry Kochani!

Dzisiaj 3 niedziela lutego, więc i czas na zaprezentowanie naszego Gościa.
Dla Was dzisiaj inspiruje zwycięzca #16 wyzwania - Sabina.
Zwycięską pracę możecie zobaczyć TUTAJ.

Jak większość kreatywnych dusz „czymś tam robieniem” zajmuję się od dziecka.
Wielokrotnie powtarzaną w mojej rodzinie anegdotką jest ta o wycinaniu kwiatków 
z sukienki śpiącej mamy, jednak teraz już nie pamiętam, do jakiego „projektu” ich użyłam.
Bardziej poważnie przygodę z różnorodnymi materiałami rozpoczęłam w 2012 roku i tak leci.
Rozpoczynałam od kartek i jestem im wierna do dziś jednak coraz częściej sięgam po inne techniki, bo lubię nowości i wyzwania.


Dziś prezentuję Wam mixed-mediowy obrazek, w którym znajoma doszukała się głowy konia. 


Oczywiście nie było to moim zamiarem, ale tak właśnie jest z pracami w tej technice, nigdy nie wiadomo co z tego wyjdzie i dlatego jest to takie ekscytujące. 





W pracy wykorzystałam:
zestawy tekturek z trybikami narożne i proste
papierowe kwiaty - różyczki


Zapraszam na moje poletko: http://pasjesabiny.blogspot.com/

Sabina



Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.


Przypominamy również o kończącym się dzisiaj wyzwaniu - MIŁOŚĆ.
Na Wasze prace czekamy do 23.55




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz