piątek, 17 lutego 2017

Urodzinowe pudełko explodujące z rozetą oraz dekalog osiemnastolatki


Witajcie.
Ostatnimi czasy rozety stały się nieodłącznym elementem moich prac.
Tak mi się one spodobały, że nie mogę przestać ich używać ;)
Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam, że rozety mogą zastąpić również kokardy oraz kwiaty, które tak często zamieszczamy na wieczkach pudełeczek. Dzięki nim praca może nabrać zupełnie innego wymiaru. W tym tygodniu też pracujemy na materiałach Latarnii Morksiej - u mnie tym razem będą to tekturki, ale o tym opowiem w odpowiednim czasie.
Moje dzisiejsze pudełko będzie również wyjątkowe, nie dlatego, że przygotowałam je dla wyjątkowej osoby, no w sumie to też, ale przede wszystkim dlatego, że jego zawartość może lekko zaskoczyć;)



Ponieważ dzisiaj będzie dużo zdjęć, nie będę za wiele pisała. Wspomnę tylko o najważniejszych rzeczach. 
Pudełko zostało przygotowane z 3 różnych arkuszy UHK Gallery oraz  Craft & You Design.


Jak sami za moment się przekonacie moje pudełko zawiera w sobie kolejne pudełeczko z niespodzianką. Szukając oryginalnego pomysłu na środek stwierdziłam, że bardzo fajnie byłoby zamieścić dekalog osiemnastolatki - tak by przy jego odczytywaniu było śmiesznie i żeby uczestnicy imprezy urodzinowej dobrze bawili się przy jego odczytywaniu. Mam dużą nadzieję, że mój cel został zrealizowany ;)


W tym miejscu należy wspomnieć o tekturkach, bez których pudełko nie byłoby takie ciekawe ;) Przed przyklejeniem wszystkie tekturki pomalowałam białym gesso.








Jak już wspomniałam wcześniej w centrum znajduje się okrągłe pudełeczko, a w nim dekalog. Nad jego stworzeniem pracowało kilka osób, którym chciałam w tym miejscu podziękować. 
Była to bowiem długa praca - wymyślić bowiem 18 śmiesznych puntów wcale nie jest tak łatwo jakby się wydawało ;)



I na koniec jeszcze przykład kilku karteczek z pudełeczka ;)


Ze sklepu użyłam jeszcze...



Z nowości w tym tygodniu nie mamy nic, ale...za chwilę na naszych półkach pojawi się najnowsza kolekcja Studio 75. Mamy też masę uzupełnień, w tym Craft Passion .
I UWAGA!!! Na początku przyszłego tygodnia pojawi się u nas zupełnie nowy producent tekturek ;)
Ciekawa jestem czy zgadniecie o kim jest mowa ;)

Pozdrawiam serdecznie, życzę miłego weekendu MargoLa


2 komentarze:

  1. Pierwszy raz coś takiego widzę :) Piękne to jest :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja, to racja... nigdzie takiego pudełeczka nie ma ;) Sporo się nad jego wykonaniem namęczyłam, ale wywołało niezłe poruszenie i było wielkie wow... ;)

      Usuń